Mobinfo.cz » O2, Operátoři

Češi si stěžuji hlavně na smlouvy a vyúčtování [statistika ČTÚ]


Český telekomunikační úřad v lednové monitorovací zprávě ukázal statistiku stížností zákazníků za poslední rok a čtvrt. Poukázal na řadu problémů se smlouvami operátora O2.

Jedná se už o starší problém, konkrétně z 15. července. O2 tehdy změnilo podmínky datových tarifů a zákazníci začali kvůli jednostranné změně podmínek vypovídat smlouvy. Operátor jejich výpověď neuznal a za předčasné ukončení smlouvy účtoval smluvní pokutu. ČTÚ radí psát do výpovědi výslovný důvod změnu smlouvy, a v případě nevyhovění se obrátit se stížností na ČTÚ.

Další častou stížností bylo pilotní testování PředplaDENky, předplacené karty účtující malý paušál za každý den používání, v daný den už ale bez poplatků za jednotlivé služby. Někteří zákazníci tvrdí, že se tak dostali na vyšší ceny než s původním tarifem předplacené karty, a ČTÚ jim proto doporučil, aby požádali O2 o vyplacení rozdílu v rámci garance nejnižší ceny.

Za čtvrté čtvrtletí 2016 evidoval ČTÚ celkem 646 stížností a 1 058 dotazů. Z toho 437 stížností a dotazů se týkalo právě O2. V následujícím grafu můžete sledovat vývoj počtu stížností v jednotlivých oblastech za posledních pět čtvrtletí. Všimněte si zejména toho, jak postupně klesají stížnosti na nesouhlasné vyúčtování nebo neposkytnutí služeb podle smlouvy.

Reklama

Comments Closed

Chytré držáky mobilních telefonů do auta, na kolo a na běhání zakoupíte v eshopu Kabelmanie.cz. | Reklama