Mobinfo.cz » O2, Operátoři

O2 má nové kovové tarify. Za úvazek sníží cenu a zdvojnásobí FUP


O2 od února inovuje svou tarifní nabídku. V cenících najdete pět tarifů s kovovými jmény a několik specializovaných tarifů ze současné nabídky. Za dvouletý úvazek získáte nejen drobnou slevu, ale i dvojnásobek dat.

Všechny tarify obsahují neomezené volání a zprávy do všech českých sítí. Jejich součástí je samozřejmě také eurotarif, tedy roaming v Evropské unii za stejné podmínky jako v Česku. Společná je také sleva a výhoda spojená s úvazkem na dva roky. O2 vám sníží měsíční paušál o 150 Kč a ještě zdvojnásobí množství dat.

Bez úvazku Úvazek na 24 měsíců
Tarif FUP Cena FUP Cena
FREE Modrý 250 MB 649 Kč 500 MB 499 Kč
FREE Bronzový 1,5 GB 899 Kč 3 GB 749 Kč
FREE Stříbrný 3 GB 999 Kč 6 GB 849 Kč
FREE Zlatý 6 GB 1349 Kč 12 GB 1199 Kč
FREE Platinový 30 GB 2649 Kč 60 GB 2499 Kč

Tarify Bronzový, Stříbrný, Zlatý a Platinový mají tři měsíce bezplatného užívání Spotify Premium. Tarify Stříbrný, Zlatý a Platinový nabízí navíc ještě 50 Kč měsíčně do O2 Knihovny. Tarif Zlatý má ke všemu ještě 300 min na volání do zahraničí. Konečně tarif Platinový má všechny popsané výhody, jen volných minut je 600, a k tomu přidává 1 GB dat v cizině (zóna Top Svět).

Pro nenáročné uživatele je tu tarif FREE Mini za 349 Kč/měsíc (s dvouletým úvazkem, bez úvazku za 499 Kč), který obsahuje volné volání jen do sítě O2, k tomu 60 min do ostatních sítí a 50 MB dat. V platnosti zůstává datový tarif O2 Data, studentský tarif O2 Kůl a také zvýhodňovací balíček O2 Spolu.

V O2 Spolu došlo k jedné důležité změně. Od února bude k dispozici také pro jednoho – za 999 Kč měsíčně získají zákazníci neomezený tarif s 1,5 GB dat, Internet na doma a digitální televizi O2 TV.

Komentář Mobinfo.cz

Na tarifech O2 je zajímavý hlavně důraz na data. Volání a zprávy už vůbec nejsou důležité, s těmi se počítá jako se samozřejmostí. Tomu ovšem odpovídá i vyšší cena, která začíná bez úvazku na 649 Kč měsíčně. (Ani FREE Mini za 499 Kč situaci moc nezachrání).

O2 tak pokračuje v polarizaci svého zákaznického spektra, kde na jedné straně stojí lukrativní zákazníci, kteří nehledí na korunu, ale nechtějí hledět ani na provolané minuty a příliš se neomezovat v datech. Na druhé straně jsou pak lidé, kteří mají mobil jenom na volání (nebo dokonce na příjem hovorů, aby byli k zastižení). Ti jsou odkázáni na předplacenou kartu nebo odchod k virtuálnímu operátorovi.

Z minulosti víme, že operátoři na nové nabídky svých konkurentů rychle reagují. Můžeme proto očekávat, že v průběhu jednoho či dvou měsíců představí své inovované nabídky i Vodafone a T-Mobile.

Reklama

Comments Closed