Mobinfo.cz » O2, Operátoři

O2: Samoobsluha táhne, na infolinku lidé nevolají


O2 si nemůže vynachválit zřízení internetové samoobsluhy Moje O2. Podle posledních statistik ji používá stále více lidí, zatímco počet zákazníků volajících na infolinky pozvolna klesá. To je dobrá zpráva pro operátora a špatná pro telefonisty v call centrech.

Na infolinku volá o čtvrtinu méně lidí než loni, internetovou samoobsluhu naopak využívá dvojnásobný počet zákazníků. Situace se značně změnila poté, co O2 zavedlo elektronické vyúčtování. Lidí zkrátka v samoobsluze hledají fakturu, při této příležitosti si pak změní nějaká nastavení.

V internetové samoobsluze MojeO2 si lidé nejčastěji aktivují, deaktivují či mění služby, informují se o platebních povinnostech (výše faktury, jak a do kdy zaplatit), zjišťují množství volných jednotek (kredit či volné minuty u tarifu), v sezóně si pak aktivují či nastavují roaming. Oproti tomu prostřednictvím hlasové linky si zákazníci nejčastěji objednávají služby, hlásí problémy, zjišťují stav zpracování svých požadavků nebo se na něco ptají.

Reklama

Comments Closed

Chytré držáky mobilních telefonů do auta, na kolo a na běhání zakoupíte v eshopu Kabelmanie.cz. | Reklama