Mobinfo.cz » Operátoři, virtuál

Odpovědi operátora SAZKAmobil


Před časem jste měli možnost pokládat otázky virtuálnímu operátorovi SAZKAmobil. Nyní vám přinášíme vypracované odpovědi. Co chystá na příští rok? Kolik má zákazníků?



Na co se ještě letos mohou vaši zákazníci těšit?

Stejně jako v minulém roce připravujeme pro naše zákazníky řadu novinek. O všem podstatném se dozvíte na našich webových stránkách www.sazkamobil.cz nebo na našem Facebooku www.facebook.com/SAZKAmobil. Jednu z nich jsme představili 21. dubna (na trhu od 4. května) Jedná se o Šťastný tarif 377.

Proč nejede internet na Vašich stránkách normální rychlostí, jak slibujete?

Nerozumíme Vaší otázce, prosím kontaktujte nás na adrese info@sazkamobil.cz nebo na zákaznické lince ZDARMA *11 a my se Vám pokusíme poradit.

Kolik máte zákazníků a jaké číslo plánujete na konci roku?

Za 14 měsíců od spuštění komerčního provozu máme více než 150 000 aktivních karet. Věříme, že zákazníci budou mít i nadále zájem o naše služby a prodeje budou pokračovat minimálně stejným tempem, jako doposud.

Dobíjejí všichni Vaši zákazníci přes terminály Sazky?

Zákazníci SAZKAmobilu mají k dispozici kromě 7 000 terminálů po celé ČR i možnost dobíjet přes aplikaci nebo prostřednictvím našich webových stránek, kde si vybírají mezi jednorázovým a opakovaným dobitím. Zákazník má možnost zvolit si, zda chce kredit dobíjet opakovaně ke konkrétnímu datu nebo při poklesu kreditu pod určitou hladinu. V současné době většina zákazníků volí cestu přes terminál, přesto i online dobíjení si našlo svoje fanoušky.

Jak si myslíte, že se v nejbližších 12 měsících změní trh operátorů v Česku?

Po fázi růstu trhu, kdy se téměř každý týden objevovali nový virtuální operátoři, dojte v následujících několika měsících ke konsolidaci trhu. Uspět, tzn. získat alespoň 100 000 zákazníků, se doposud podařilo pouze 4 operátorům. Navíc další 4 operátoři už skončili a na trhu se začínají objevovat nabídky na prodej některých MVNO.

Chystáte i tarify s paušálem jako už začínají vaši konkurenti virtuálové

21. dubna jsme uvedli novinku – Šťastný tarif 377, který budeme prodávat od 4. května. Zákazník za 377 Kč získává 1 000 minut do všech sítí a internet ZDARMA (100 MB). Za SMS zaplatí 0,90 Kč a za MMS 4,90 Kč. Navíc si samozřejmě může vsadit do loterii SAZKAmobil šance, stačí jen zaplatit vyúčtování (fakturu) na kterémkoli terminálu Sazky.

Proč bych měl přejít zrovna k vám, když operátorů už je na trhu tolik?

Důvodů je hned několik. Kromě dobrých základních cen (volání za 2 Kč/minutu a SMS za 1,50 Kč) má zákazník možnost si vybrat hned ze tří odměn za dobití alespoň 300 Kč: Levné volání a SMS, Mobilní internet ZDARMA a Volaní do sítě SAZKAmobil ZDARMA. Navíc jako jediný operátor v Česku nabízíme možnost hrát každý měsíc o jackpot v minimální výši 250 000 Kč. Stačí si jen vsadit a dobít současně. Rovněž volání ZDARMA na naše zákaznické linky *11 nebo 800 77 11 11 je samozřejmostí. Pokud zákazník hodně volá, tak teď navíc může bez závazku přejít na Šťastný tarif 377.

Budete někdy prodávat mobily nebo tablety? Třeba nedotované, ale nechci podporovat velké operátory, když jsem u vás.

Aktuálně prodej mobilů ani tabletů neplánujeme.

Kolik lidí si u vás pořizuje nové číslo a kolik přenáší?

Tuto informaci nezveřejňujeme.

Jak si stojíte ve srovnání s ostatními virtuály, máte nějaký žebříček?

Mobilní operátoři publikují data, která se od sebe výrazně liší. Někteří komunikují počty prodaných SIM karet, jiní počty aktivních zákazníků. SAZKAmobil je bezkonkurenčně největší nezávislý mobilní virtuální operátor. Co se týká přeprodejců (branded  resellers), tak podle našich odhadů je větší pouze jeden operátor.

Proč jste si vybrali Vodafone jako síťového operátora? Jednali jste i s ostatními?

Uzavřít dohodu o poskytování služeb s hostujícím operátorem není vůbec jednoduchá záležitost. Jednali jsme se všemi operátory a nabídka od Vodafone se ukázala jako nejvýhodnější.

Proč neúčtujete od začátku po sekundách?

Vybrali jsme si účtování po vteřinách po první minutě hovoru. Našim zákazníkům chceme dlouhodobě nabízet levné volání (od 1,50 Kč/minutu) a další služby, jako je zákaznická linka ZDARMA, proto účtujeme tímto způsobem.

Plánujete zavést moderní M2M služby, třeba hlídání domu nebo odečet energií?

Momentálně neplánujeme.

Co je podle vás největší výzva pro operátory v roce 2015?

Udržet si spokojenost zákazníků a kvalitu poskytovaných služeb (týká se zákazníků) a přežít (týká se operátorů).

Reklama

Comments Closed

Chytré držáky mobilních telefonů do auta, na kolo a na běhání zakoupíte v eshopu Kabelmanie.cz. | Reklama