Mobinfo.cz » Android, Mobilní telefony, Samsung, Systémy

Samsung posouvá zákaznickou péči o level výše


Samsung chce hýčkat majitele svých zařízení a spouští v ČR novou službu zákaznické péče, která spojuje osobní přístup a online komunikaci.

Samsung Live Assitant patří do zákaznické péče, služba je primárně určena pro majitele prémiových produktů Samsung Galaxy S8, S8+ a televizorů řady QLED. Služba funguje pro ČR a SR, pro komunikaci stačí počítač/mobil/tablet, zařízení by mělo mít kameru a mikrofon. Asistenti poradí s nastavením a instalací zařízení, poradí nákup vhodných produktů apod. Termín schůzky online se dá vybrat předem, za poradenství se nic neplatí, funguje jen v pracovní dny 8-18 hod. Najděte si svého poradce na webu služby samsung.live-assistant.cz.

Reklama

Comments Closed

Chytré držáky mobilních telefonů do auta, na kolo a na běhání zakoupíte v eshopu Kabelmanie.cz. | Reklama