Articles tagged with: CSR

Domů » Tags » CSR

Vodafone rozdělí 1,5 milionu na vývoj nových aplikací

Vodafone rozdělí 1,5 milionu na vývoj nových aplikací

Nadace Vodafone rozjíždí další ročník startupového programu Laboratoř. Z něj v minulosti vzešly aplikace, jako je Záchranka nebo Rekola. Letošní ročník bude v mnoha ohledech naposledy výjimečný.

T-Mobile vyhlašuje devátý ročník podnikatelské souutěže Rozjezdy

T-Mobile vyhlašuje devátý ročník podnikatelské souutěže Rozjezdy

Již podeváté podpoří T-Mobile rozvoj podnikání v Česku. Vítězové soutěže Rozjezdy si rozdělí zajímavé ceny, všichni účastníci ale mohou pilovat svůj podnikatelský plán v diskuzích s porotou, kolegy i na řadě seminářů.

Výzkum O2: rodiče bezpečí dětí moc neřeší, spíš jim věří

Výzkum O2: rodiče bezpečí dětí moc neřeší, spíš jim věří

O2 ve spolupráci s Univerzitou Palackého v Olomouci provedlo další ročník výzkumu o internetové bezpečnosti. Tentokrát se zaměřilo na to, jak rodiče hlídají své děti na internetu.

O2 vám pomůže bojovat proti fake news

O2 vám pomůže bojovat proti fake news

Pokud si koupíte Nejlepší knihu o fake news, dezinformacích a manipulacích, Nadace O2 pošle druhý výtisk zdarma do škol, domovů pro seniory, klubu seniorů a dalších potřebných míst.

Vodafone podporuje vznik aplikace pro hledání ztracených dětí

Vodafone podporuje vznik aplikace pro hledání ztracených dětí

Dva policisté přišli s nápadem, jak zapojit do hledání ztracených dětí co nejširší veřejnost. Fotky dětí se rychle zobrazí v mobilní aplikaci. Na vývoj aplikace se nyní vybírají peníze, které se rozhodl Vodafone zdvojnásobit.

O2 hledá tváře Listopadu 1989

O2 hledá tváře Listopadu 1989

O2 navazuje na svou loňskou kampaň k výročí Listopadu 1989, která získala dokonce mezinárodní cenu za PR. Letos hledá tváře běžných lidí, kteří vyšli před 29 lety do ulic. Chce jim poděkovat.

T-Mobile rozdává 2 miliony v grantové výzvě Mluvme spolu

T-Mobile rozdává 2 miliony v grantové výzvě Mluvme spolu

Z letošních přihlášek vybral 25 projektů, mezi které rozdělí dva miliony korun. Každý projekt mohl žádat nanejvýš o 100 000 Kč a musí být zaměřen na zlepšení komunikace v určité skupině či lokalitě.

Vodafone bude mladé učit nová povolání

Vodafone bude mladé učit nová povolání

Vodafone se v rámci svého programu pro mladé #jetovtobě rozhodl hledat podobu povolání, která ještě ani neexistují. Čtyři pečlivě vybraní ambasadoři a Ben Cristovao o nich budou mluvit v sérii seminářů.

Vodafone má aplikaci pro odvykání kouření

Vodafone má aplikaci pro odvykání kouření

Nabídne ji ale jen svým zaměstnancům a také zaměstnancům dalších firem v rámci zaměstnaneckých výhod. Aplikace připraví kuřáky na típnutí jejich poslední cigarety.

O2 je partnerem Hrady CZ, zákazníci získají slevy

O2 je partnerem Hrady CZ, zákazníci získají slevy

Operátor O2 je letošním hlavním partnerem hudebního festivalu Hrady CZ, který probíhá celé prázdniny na různých hradech. Zákazníci získají výhodné slevy na vstup i občerstvení a další výhody.

T-Mobile Rozjezdy vyhrála aplikace pro diabetiky

T-Mobile Rozjezdy vyhrála aplikace pro diabetiky

Osmý ročník soutěže T-Mobile Rozjezdy vyhrála aplikace Glucly určená diabetikům. Cenu veřejnosti získal projekt Sociálního bistra Střecha.

T-Mobile Rozjezdy hlásí 483 přihlášek

T-Mobile Rozjezdy hlásí 483 přihlášek

T-Mobile již osm let pořádá soutěž Rozjezdy, která je určena začínajícím podnikatelům. Kromě podpory v podnikání ale přináší i zajímavé semináře pro každého.

HTC přivádí do Evropy start-up fond Vive X

HTC přivádí do Evropy start-up fond Vive X

V Londýně se otevře pobočka investičního fondu Vive X, které podpoří start-upy zabývající se virtuální a rozšířenou realitou. Kromě financí jim nabídne i know-how.

T-Mobile dá potřebným 1,3 milionu korun

T-Mobile dá potřebným 1,3 milionu korun

V T-Mobilu proběhl pátý ročník sbírky Pomáháme příběhům, ve které přes 500 zaměstnanců vybralo 667 697 Kč. Operátor pak příspěvky svých zaměstnanců zdvojnásobil.

Nokia vyzývá: Buďte darem

Nokia vyzývá: Buďte darem

Firma HMD, která nyní dodává telefony Nokia, rozjela předvánoční reklamní kampaň. Snaží se v ní vyzvat své zákazníky, aby věnovali svůj čas příbuzným a blízkým.