Mobinfo.cz » Gadgets, Operátoři, T-Mobile

T-Mobile vyhlásil Fashion Fusion Challenge pro návrháře hi tech módy


Deutsche Telekom, majitel českého T-Mobilu,. vyhlásil soutěž Fashion Fusion Challenge, ve které soutěží i tři čeští návrháři. Cílem je navrhnout oblečení propojující módu a technologie.

Společnost Deutsche Telekom vyhlásila soutěž Fashion Fusion Challenge, jejímž cílem je navrhnout high-tech oblečení, nositelnou elektroniku nebo digitální lifestylové produkty.

Nejlepších deset návrhářů z všech zemí stráví tři měsíce ve Fashion Fusion Labu. Ve spolupráci s odborníky a specialisty v oblasti inovativní módy a technologií připraví vysoce kvalitní prototypy svých konceptů. Účastníci budou mít možnost využít odborného zázemí, které Fashion Fusion Lab nabízí. Navíc jim bude poskytnuto ubytování a všechny nezbytné materiály, které budou k realizaci svých nápadů potřebovat.

Do letošního prvního ročníku se přihlásili i tři čeští návrháři. O tom, jak celá soutěž dopadne a kdo bude mít šanci svoje nápady zrealizovat ve Fashion Fusion Labu, se veřejnost dozví již začátkem září.

TMo_FashionFusion

Jana Morávková Minaříková

Jana Minaříková založila svou značku v roce 2009 po absolutoriu návrhářství na TU Liberec
a půlroční stáži na Mimar Sinan Fine Arts University v Istanbulu. Její móda je v nejlepším smyslu nositelná. Jde o atmosférickou, pečlivě zpracovanou prêt-à-porter módu, která zákaznicím přináší radost při oblékání a vytváří intimní svět nadčasového osobního luxusu. Velký důraz klade na výběr látek. Ve svých kolekcích využívá materiály buď vyrobené v Evropě, nebo průkazně pocházející z férové výroby.

„Už dlouho přemýšlím o využití energie, která vzniká v oděvu při pohybu. V rámci projektu Fashion Fusion proto chci prozkoumat možnosti, které by v tomto směru mohla nabídnout magnetická indukce,“ říká Jana Minaříková. Do soutěže přihlásila ideový návrh tzv. indukčních kalhot.

Rostislav Bujnošek

Vystudoval produktový design na Střední umělecké škole v Ostravě a nyní pracuje s přáteli v nově založené značce UNILABEL, která je zaměřená především na tvorbu potisků triček, mikin a tašek.
Návrh, který přihlásil do soutěže Fashion Fusion, představuje spojení moderní technologie
a módního doplňku. Kšiltovky REMEMBER HATS jsou unikátním propojením technologie 360° nahrávaní s minimalistickou jednoduchostí návrhu. Po obvodu kšiltovky jsou umístěny širokoúhlé kamery, které snímají okolí a výsledkem je video, díky kterému nositeli kšiltovky nic neunikne.

Vladimír Staněk

Jako jeden z mála českých designerů se zaměřuje výhradně na pánskou módu, kterou od roku 2010 tvoří pod značkou STINAK. Narodil se v Polance nad Odrou a po studiích architektury a módního
designu na pražské VŠUP nabíral znalosti i v USA (Interior Architecture v Rhode Island School of Design) a Velké Británii (Graphis Media Design na University of the Arts). Jeho tvorby si všímají i zahraniční nákupčí a magazíny. Kromě práce na kolekcích oblečení a doplňků pro svou značku je od roku 2012 hlavním návrhářem pánských kolekcí Pietro Filipi. Časopis Forbes ho letos zařadil mezi 30 nadějných Čechů pod 30 let.

„Představte si, že už se nikdy nebudete muset ostýchat vyjádřit své pocity, náladu či náklonnost. Nebo někoho neznámého prostě jen pozvat na rande. Svou osobnost můžete zrcadlit pomocí svého oblečeni. To je ve zkratce FACED, idea kterou jsem přihlásil do Fashion Fusion,“ dodal Vladimír Staněk.

Reklama

Comments Closed

Chytré držáky mobilních telefonů do auta, na kolo a na běhání zakoupíte v eshopu Kabelmanie.cz. | Reklama