Mobinfo.cz » Operátoři, Tesco Mobile, virtuál

Tajemství obliby esemesek? Jsou ideální pro hádky!


Vrtá vám hlavou, proč ještě v době neomezených tarifů někdo používá textové zprávy? Podle výzkumu virtuálního operátora Tesco Mobile je psaná komunikace ideální pro sdělování nepříjemných informací a vedení partnerských hádek.

Za necelý rok, který Tesco Mobile působí na českém trhu, provolali jeho zákazníci 16 milionů minut a poslali 8,5 milionu zpráv. To pracovníky operátora překvapilo, proto si nechali zpracovat interní výzkum formou focus group, v němž se po důvodu obliby textových zpráv pídili. Co z výzkumu vyšlo?

Uživatelé se přiznali, že pokud mají sdělit nepříjemnou situaci, volí pro tento případ právě textovou zprávu. To se týká i takových drobností, jako je třeba opoždění na schůzku. Je pro nás zkrátka jednodušší napsat krátkou zprávu, než složitě hlasem vysvětlovat a obhajovat. Možná právě proto jsou textovky upřednostňovány i pro vedení hádek, psaná hádka se podle respondentů „lépe vydýchává“.

Reklama

Comments Closed

Chytré držáky mobilních telefonů do auta, na kolo a na běhání zakoupíte v eshopu Kabelmanie.cz. | Reklama