Mobinfo.cz » Operátoři, Tesco Mobile, virtuál

Tesco Mobile připomíná: Kdo šetří, má za tři [výzkum]


Virtuální operátor Tesco Mobile si nechal zpracovat výzkum na téma české spořivosti. Vyplývá z něj, že i mezi mladými najdete spoustu lidí, kteří sjíždějí akce v supermarketech.

Výsledky dokazují, že když jde o možnost ušetřit, neváháme obětovat vlastní pohodlí. Překvapivě přitom nezáleží na věku ani pohlaví, fígle, jako je opakované použití balicího papíru, používá i mladá generace.

Za levnějšími nákupy se vypraví třeba přes celé město 37 % respondentů. V těsném závěsu je odběr reklamních nabídek (34 %) a dokonce i opakované použití balicího papíru, které je častým terčem vtipů, přiznalo více než 20 % dotazovaných. Touha ušetřit se projevuje i ve výběru telefonního operátora. Stoupá obliba předplacených karet, 63 % dotazovaných uvedlo, že by klidně přešli na předplacenou kartu, pokud by byla cenově výhodnější než jejich stávající tarif.

Komentář Mobinfo.cz

Výsledky výzkumu ostře kontrastují s realitou. Zatímco Tesco Mobile tvrdí, že lidé rádi upřednostní levnější předplacenku (a dnes již díky virtuálům máme předplacenky skutečně levné, žádných 7 Kč/min), statistiky operátorů hovoří o opaku. Lidí s předplacenkou navzdory rozmachu virtuálů ubývá, zákazníci si raději aktivují paušální program.

Na druhou stranu je k tomu často vede právě úporná touha ušetřit. Je veřejným tajemstvím, že mnoho neomezených tarifů a nejrůznějších balíčků si aktivují lidé, kteří ani náhodou za volání, zprávy či data neutratí tolik. Zkrátka mají pocit, že mohou ušetřit, tak se ho snaží následovat.

Reklama

Comments Closed

Chytré držáky mobilních telefonů do auta, na kolo a na běhání zakoupíte v eshopu Kabelmanie.cz. | Reklama