Vánoční datovou akci T-Mobilu využily desítky tisíc zákazníků

Reklama

T-Mobile letos v létě nabídl neomezená mobilní data zdarma ve více než 1 000 turisticky atraktivních lokalitách. Nabídku „Spolu po magentové“ využily desítky tisíc zákazníků, kteří si aktivovali více než 212 tisíc denních balíčků neomezeného surfování.

T-Mobile v letošním létě nabídl všem svým zákazníkům neomezená mobilní data zdarma ve více než 1 000 turisticky více či méně atraktivních lokalitách. Nabídku „Spolu po magentové“, kterou operátor připravil ve spolupráci s agenturou CzechTourism, využily desítky tisíc zákazníků, kteří si aktivovali více než 212 tisíc denních balíčků neomezeného surfování.

V rámci letní akce Spolu po magentové si zákazníci aktivovali přes 212 tisíc balíčků neomezených dat na 24 hodin, tedy více než 580 let. Rekordman si během prázdnin užíval surfování bez limitu 55 dnů. Největší zájem byl o data na začátku srpna – na 5. srpna připadlo téměř 6 tisíc balíčků. A jak vypadala spotřeba? Zapojení zákazníci stáhli celkem téměř 574 TB dat. Největší „cestovatel po magentové“ vyčerpal za léto těžko uvěřitelný jeden terabyte.

Letní kampaň se líbila jak koncovým zákazníkům, tak B2B partnerům T-Mobilu, kteří díky tomu mohli svým zákazníkům nabídnout novou službu navíc, tedy neomezená data. A jaká místa navštěvovali zákazníci T-Mobilu nejčastěji?

1. Třeboň v marcipánu – muzeum, čokolaterie a dílna
2. Restaurace a Hotel Praděd
3. Stezka Valaška – stezka mezi korunami stromů Pustevny
4. Zámek Častolovice – skvost české historické architektury
5. Zelená hora – poutní kostel sv. Jana Nepomuckého u Žďáru nad Sázavou
6. Grafitový důl Český Krumlov
7. Sklárna Novosad v Harrachově – nejstarší fungující sklárna v Čechách
8. Plavba lodí po vltavských přehradách Orlík a Slapy
9. DinoPark Ostrava – pravěký svět na dlani
10. Zoo Jihlava – připravte se na zážitek

Reklama