Mobinfo.cz » Vodafone

Vodafone buduje nové call centrum v Ústí nad Labem


Vodafone se rozhodl posílit svou zákaznickou linku, otevírá proto nové call centrum v Ústí nad Labem. Do konce roku tam najde práci sto zaměstnanců. Operátor se rozhodl spolupracovat při provozování call centra se společností Xerox.Nové call centrum odstartovalo svůj provoz 11. června, rozvíjí se ale postupně. Aktuálně zde pracuje přibližně 50 zaměstnanců (naprostá většina operátorů) od osmi do osmi, do konce roku by se měl jejich počet ještě zdvojnásobit a provozní doba protáhnout na celý den.

Pokud vás podobná práce láká, můžete se zkusit přihlásit. Poté, co úspěšně absolvujete výběrové řízení, vás čeká pětitýdenní intenzivní školení zakončené certifikací. Následně začnete, nejprve pod dohledem zkušenějšího operátora, vyřizovat dotazy skutečných zákazníků.

Práce v call centru je náročná zejména psychicky. Čelit občasným vulgárním útokům nespokojených zákazníků, a přitom si zachovat milé vystupování a snahu pomoci s problémem, to jen tak někdo nezvládne. A pokud zvládne, nevydrží dlouho, průměrná doba životnosti operátora se pohybuje kolem dvou let. Pak buď odchází za jinou prací, nebo se alespoň přesouvá na jinou pozici v rámci call centra, např. vede tým operátorů nebo zaškoluje nováčky.

Jinak je práce vhodná takřka pro každého. Celé prostředí call centra je bezbariérové, takže se mohou i hendikepovaní bez problémů zapojit. Provozovatel call centra navíc nabízí nejrůznější částečné úvazky, vychází vstříc s plánováním směn a podobně, takže uplatnění zda najdou jak studenti blízké univerzity, tak např. matky na mateřské dovolené.

Stejné jako ve Vodafonu

Ústecké call centrum provozuje pro Vodafone společnost Xerox. Zaměstnanci call centra ale rozdíl takřka nepoznají. Pracovní prostředí vypadá velmi podobně jako ve Vodafonu, zaměstnanecké výhody (např. možnost získat výhodnější tarif) jsou také maximálně sladěné, aby si zaměstnanci obou call center např. při společných školeních vzájemně neměli co závidět.

Xerox jako takový je v Česku znám spíše jako výrobce kopírek a tiskáren, přitom po celém světě zaměstnává ve svých outsourcovaných call centrech více než 38 tisíc operátorů. V Česku má zatím, kromě Vodafonu, ještě dva další klienty. Vodafone přitom do budoucna uvažuje, že by otevřel svá call centra ve spolupráci s Xeroxem i v dalších regionech.

Vodafone se ale rozhodně nechystá rušit své call centrum v Chrudimi. Nově vznikající call centrum v Ústí nad Labem je zkrátka posilou navíc. Zákazník přitom vůbec nepozná, kam se zrovna dovolal. Hovory jsou totiž směrovány na obě call centra podle toho, jaká je jejich aktuální vytíženost.

Reklama

Comments Closed

Chytré držáky mobilních telefonů do auta, na kolo a na běhání zakoupíte v eshopu Kabelmanie.cz. | Reklama