Mobinfo.cz » Operátoři, Vodafone

Vodafone spouští věrnostní program Menu


Vodafone v tichosti spustil věrnostní bonus program nazvaný Vodafone Menu. Obsahuje spoustu zajímavých slev od nejrůznějších firem. Dostupný je zdarma pro všechny zákazníky operátora.

Nový program pro zákazníky Vodafone najdete na stránkách Menu.Vodafone.cz, případně jako záložku Vodafone Menu po přihlášení do Vodafone Parku. Nejdříve ze všeho se musíte zaregistrovat. Uživatelé Vodafone Parku to mají jednodušší, ti se přihlásí přes již zmíněnou záložku, ostatní musí vložit své telefonní číslo, které operátor automaticky ověří a pošle na něj SMS s kódem.

V dalším kroku si vybíráte svoje zájmy a sdělujete operátorovi základní informace o sobě. Je škoda, že se minimálně věk a bydliště nenačte automaticky ze Samoobsluhy (resp. z databáze zákazníků). Zadané údaje používá operátor k tomu, aby vám nabídl výhody podle vašich zájmů, zaručuje se, že je nepředá třetím stranám. Svou volbu můžete kdykoliv změnit.

Poté už se dostanete k vlastním výhodám upraveným na míru vašim zájmům a bydlišti. Tedy alespoň teoreticky, protože i přes zadání brněnského PSČ naší redakce je v nabídce členství ve výhradně pražském Holmes Place. Zaškrtnuté zájmy hodlá Vodafone používat pro informování zákazníků o nových slevách prostřednictvím SMS zpráv.

Existují v podstatě dva způsoby využití výhod. Již zmiňovaný klub Holmes Place vás po projevení zájmu o výhodu sám kontaktuje a domluví podrobnosti. Při nákupu zboží dostanete na telefonní číslo uvedené při registraci SMS s kódem, který stačí ukázat na pokladně nebo zadat do objednacího formuláře internetového obchodu.

Současná nabídka slev a výhod je už sama o sobě zajímavá. Zahrnuje řadu kategorií počínaje sportem, přes oblečení a obutí, elektrospotřebiče, slevy na energie nebo šperky, finanční produkty a další a další možnosti. Vodafone navíc slibuje, že bude postupně přidávat jak konkrétní slevy, tak partnery, s nimiž je svým zákazníkům poskytuje.

Počet nabídek se podle vyjádření operátora pohybuje mezi 15 a 30, přičemž se pravidelně obměňují. Aktuálně můžete využít slevových nabídek firem jako jsou Grand optical, GolfProfi, Bluestyle, Mazda, Holmes place, Merrel, Teva, Nikon, Eta a další.

Jak jsou na tom ostatní?

Tolik tedy nový věrnostní program Vodafone Menu. Účast v něm není nijak omezena počtem let strávených u operátora, výší měsíční útraty nebo používaným tarifem. Jak jsou na tom zbylí dva operátoři?

T-Mobile má již delší dobu věrnostní program Kouzelné úterky. Každý zákazník si může objednat slevový kód, který pak uplatní v kině, restauraci či obchodě. Princip fungování je tedy v podstatě stejný jako u Vodafone Menu, výhody ale platí výhradně v úterý.

O2 má svůj program O2 Extra, který jako jediný do jisté míry rozlišuje úrovně členství. Řada výhod ale platí pro všechny, aktuálně například nabízí slevu na koupání (v zimě to byla sleva na lyžování). Princip je také stejný – objednáte si SMS kód, ten pak předložíte při nákupu a dostanete buď slevu nebo jiný bonus.

Vodafone byl dosud jediný operátor bez vlastního věrnostního programu. Nyní se může svým konkurentům směle rovnat i v tomto směru. Co říkáte, uspokojuje vás nabídka Vodafone Menu, nebo vám přijdou konkurenční věrnostní programy lepší?

Reklama

Zlevněné produkty v sekci Mobilní telefony

Komentáře

Reagovat

Přidejte komentář sem, nebo trackback z vaší vlastní stránky. Můžete se také přihlásit k odběru komentářů přes RSS.

Dodržujte pravidla slušného chování a držte se tématu.


− sedm = 0