Mobinfo.cz » GoMobil, O2, Operátoři, T-Mobile, Tesco Mobile, virtuál, Vodafone

Výzkum ČTÚ: Jak jsme spokojeni s operátory


Český telekomunikační úřad si nechal o prázdninách provést průzkum, jak jsou zákazníci jednotlivých operátorů spokojeni. Na plné čáře vyhráli virtuálové, nejhůře je hodnoceno O2.

Výzkumná agentura položila zákazníkům jednoduchou otázku: „Jak byste ohodnotil(a) celkový přístup společnosti k zákazníkovi?“, přičemž hodnotilo se jako ve škole. Při výzkumu se ptala různého počtu zákazníků jednotlivých operátorů podle toho, jak jsou daní operátoři velcí. U každého operátora spočítala průměrnou známku, podle které jednotlivé operátory seřadila.

A co si lidé myslí o jednotlivých operátorech, to zjistíte z níže uvedeného přehledu. Pokud vás výzkum zajímá, podrobnosti najdete v závěrečné zprávě.

GoMobil

Klady: popis poskytovaných služeb, termínů a způsobů vyúčtování a smluvních pokut, srozumitelné podmínky smlouvy.

Zápory: jistá nepřehlednost a struktura smluvních dokumentů.

Sazka mobil

Klady: popis poskytovaných služeb, termínů a způsobů vyúčtování a smluvních pokut, srozumitelné podmínky smlouvy.

Zápory: častěji zmiňovaná nemožnost odstoupit od smlouvy v případě nesouhlasu se změněnými podmínkami.

Tesco Mobile

Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, informace o termínech a způsobech vyúčtování, smluvních pokutách, změnách ve smlouvě.

Zápory: struktura a přehlednost smluvních dokumentů má jisté rezervy.

Relax Mobil

Klady: rychlost přenesení telefonního čísla, přehlednost dokumentů na webu, informace o termínech a způsobech vyúčtování.

Zápory: nepřehlednost a struktura smluvních dokumentů, menší srozumitelnost podmínek smlouvy, horší popis nabízených služeb a smluvních pokut.

Open Call mobile

Klady: popis poskytovaných služeb, termínů a způsobů vyúčtování a smluvních pokut, srozumitelné podmínky smlouvy.

Zápory: nepřehlednost a struktura smluvních dokumentů.

Vodafone

Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti, poměrně jasně definované smluvní pokuty.

Zápory: struktura a přehlednost smluvních dokumentů má jisté rezervy.

T-Mobile

Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti, poměrně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování.

Zápory: obecně nastavené smluvní pokuty.

O2 Family

Klady: jasně definované nabízené služby

Zápory: dlouhé, nudné a nepřehledné smluvní podmínky, obecně nastavené smluvní pokuty, nedostatečně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování, časté jednostranné měnění smluvních podmínek.

UPC

Klady: jasně definované nabízené služby.

Zápory: dlouhé, nudné a nepřehledné smluvní podmínky, obecně nastavené smluvní pokuty, nedostatečně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování, časté jednostranné měnění smluvních podmínek.

O2

Klady: dobře popsané služby, které poskytovatel nabízí, sjednávání služeb, možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, dostatečně přehledné vyúčtování, termíny splatnosti.

Zápory: obecně nastavené smluvní pokuty, nedostatečně přehledné informování o jednostranně změněných smluvních podmínkách ve vyúčtování, častěji zmiňovaná nemožnost odstoupit od smlouvy v případě nesouhlasu se změněnými podmínkami.

Reklama

Comments Closed

Chytré držáky mobilních telefonů do auta, na kolo a na běhání zakoupíte v eshopu Kabelmanie.cz. | Reklama