Před pěti lety T-Mobile uvedl aplikaci pro správu účtů Můj T-Mobile. Tu dnes využívá asi třetina zákazníků, kteří kromě správy služeb také soutěží a využívají nejrůznější výhody.
Můj T-Mobile letos slaví pět let od svého spuštění a její výhody využívá již 1,7 milionu unikátních uživatelů. Aktuálně ji uživatelé hodnotí známkou 4,4 hvězd z pěti. Vývoj aplikace Můj T-Mobile probíhá kompletně v Indii a od počátku je koncipován společně pro všechny země, kde skupina Deutsche Telekom působí. V Evropě má celkem 18,6 milionu zákazníků.
Aplikace se řadí mezi tři nejoblíbenější způsoby dobití předplacených karet a platby za vyúčtování. A myslí i na B2B zákazníky – jako jediná na trhu umožňuje koncovým B2B uživatelům dokoupení dat. Řadu praktických funkcí v ní v rámci B2B naleznou také administrátoři.
V budoucnu by pak díky implementaci služby Bank iD měli mít všichni uživatelé možnost stát se novým zákazníkem T-Mobile skutečně jen na pár kliknutí – jednoduše zakoupením SIM karty přímo v aplikaci.
T-Mobile svou aplikaci profiluje jako místo, které neslouží jen ke kontrole stavu dat nebo platbě vyúčtování, ale také k zábavě. Herní obsah je mezi uživateli velmi oblíbený a soutěží se pravidelně účastní půl milionu z nich. Tradiční adventní kalendář přilákal vloni 600 tisíc unikátních návštěvníků, do velikonočního hledání vajíček s možností výhry T Phonu se letos zapojilo 215 tisíc lidí.