Bankovní identitu pro komunikaci se státní správou rozjíždějí další banky. Aktuálně například Česká spořitelna, která ji chce dokonce ledna aktivovat velké části svých zákazníků.
Česká spořitelna aktivovala první lednový týden bankovní identitu prvním 460 tisícům klientů, do konce ledna ji chce rozšířit mezi 1,8 svých zákazníků. Podmínkou je, aby se jednalo o fyzické osoby, jejichž identitu Česká spořitelna ověřila na své pobočce, a uzavřela s nimi smlouvu o bankovní identitě.
Poté, co každý klient obdrží zprávu o možnosti používat Bankovní identitu nejen v České spořitelně, bude se moci přihlašovat i do Portálu občana stejně rychle a bezpečně, jako se přihlašuje do internetového bankovnictví George. Zhruba od poloviny roku pak bude využitelná ke stejnému účelu i v komunikaci se soukromoprávními poskytovateli online služeb. Díky ní už klient např. nebude muset posílat kvůli potvrzení totožnosti kopie svých dokladů. Navíc bude mít přehled, kdy a komu se ověřoval. Bankovní identita bude umět za klienta vyplnit i formuláře, lidé už nebudou muset dokola vyplňovat stále stejné údaje. Nemusí si vytvářet a pamatovat nová přihlašovací údaje a hesla – mohou používat jedny přihlašovací údaje pro více příležitostí.