Chcete sledovat nejnovější informace o nových službách, tarifech, telefonech v nabídce svého operátora, nebo chcete jen s něčím poradit? Napojte se na sociální sítě, buďte s ním v kontaktu 24 hodin denně a nic vám neunikne.
Online komunikace s operátory přináší spoustu výhod. Operátoři na sociálních kanálech občas prozradí nějakou novinku, ať už se týká nových mobilů nebo služeb v nabídce nebo nějaký ten drb ze zákulisí. Rovněž pohotově reagují na technické a jiné dotazy. Pokud se v sociálních sítích pohybujete, je škoda si nechat dění u operátora ujít. Navíc můžete sledovat i konkurenci a třeba to bude impulz pro změnu. Podívali jsme se, kde a jak operátoři komunikují na internetu.
T-Mobile nemá Twitter
Facebook: http://www.facebook.com/TmobileCz
Na své Zdi operátor zbytečně netapetuje každodenními příspěvky. Jednou za několik dní tu vidíme odkazy na YoutTube kanál s reklamami nechybí upozornění na Kouzelné úterky. Rovněž se tu objevila zmínka o speciální pražské tramvaji, informace o soutěžích o mobily. Levý sloupec odkazuje na trvající akce, jsou tu nejrůznější videa.
Twitter: oficiální účet neprovozuje
YouTube kanál: http://www.youtube.com/user/tmobilecz
Kvalitní reklamy ke shlédnutí z posledních dní s Vojtou Kotkem, uloženy jsou i starší videa s Bolkem, Angry Birds, Chuckem Norrisem, růžovými slony atd.
Diskuzní fórum: http://www.t-mobile.cz/web/cz/diskuzni.forum
Do fóra zabloudíte při procházení hlavní lišty na webu operátora, nachází se pod záložkou Pomoc a nastavení. Pokud vám nevyhoví odpovědi na často kladné dotazy, položte svůj. U příspěvků je jasně uvedeno, zda čeká na vyřízení, nebo je vyřešen a kdo odpovídal. Dotaz zařaďte do kategorií Novinky, Telefony, Tarify nebo Obecnou diskuzi. Na pročtení tu čeká skoro 5 000 příspěvků v asi 1 300 tématech, operátor odpovídá do pár hodin, jak to je vidět podle data a časů.
Elektronické dotazy: http://www.t-mobile.cz/web/cz/osobni/pomoc.a.nastaveni/kontaktujte.nas
Pokud nechcete volat infolinku a odpověď chcete písemně do e-mailu, využijete tento formulář. Přiložit lze například oskenovanou dokument apod. Na testovací dotaz přišla odpověď do druhého dne.
O2 rádo soutěží
Facebook: https://www.facebook.com/o2cz
Na Facebooku O2 se už několik dní v kuse soutěží ve hře Chyťte šéfa gangu, v minulosti probíhaly kvízy, představovali členové O2 Guru nebo se ukázaly tipy na zajímavé aplikace. Zeď O2 se aktualizuje každý den, takže pokud nesoutěžíte, je to trochu otravné. Ovšem zrovna dnes tu je odkaz na chytré telefony za korunu, o akci jsme psali včera. Levý sloupec poskytuje rozcestník k zaměstnání v O2, nejlepším aplikacím, dotazům na poradce O2 Guru.
Twitter: https://www.twitter.com/o2_cz
O2 Guru mají pod palcem i Twitter, na účtu odpovídají na nejrůznější dotazy. Každý den je k dispozici tweet na probíhající akce, nové telefony, sem tam přibude zajímavá fotka nebo odkaz na YouTube video.
YouTube kanál: https://www.youtube.com/user/o2cz
V kanálu se nachází reklamní videa, najdete zde rozhovory o projektech operátorů. Četnost přidávání videí není nijak veliká, možná proto má kanál jen 239 odběratelů.
Diskuzní fórum: http://www.o2.cz/osobni/forum/
Fórum se nachází pod záložkou Péče a podpora, pro diskutování se musíte registrovat v Moje O2. Dotazy se třídí do několika kategorií, odpovědi zařídí členové týmu O2 Guru a to během několika hodin. V současné době obsahuje skoro 2 500 témat, určitě se hodí zobrazení nejaktuálnějších a nejživějších diskuzí.
Elektronické dotazy: http://www.o2.cz/osobni/199114-napiste_nam/
Formulář pro dotazy musíte zvolit podle toho, zda se ptáte na služby pro domácnost (internet na doma, O2 TV atd.), mobilní služby nebo vyúčtování. Na testovací dotaz mi O2 odpovědělo do 24 hodin.
Vodafone baví recesemi
Facebook: http://www.facebook.com/vodafonecz
Vodafone nyní mohutně podporuje prodeje Nokií Lumií a tak tu vidíme spoustu fotek. Rytmus aktualizací Zdi není stabilní, jednou se tu objeví příspěvek jednou za pár dní, někdy ob den. Vždy jde o upozornění na stávající akce, odkazy na související články. Levý sloupec vás navede k nabídce zaměstnání u operátora, přehledu speciálních akcí, záloze kontaktů přes Vodafone Park i formulář na dotazy na Centrum péče.
Twitter: http://www.twitter.com/vodafone_cz
Na Twitteru se operátor věnuje odpovídání nejrůznějších dotazů, jednou za pár dní se objeví nějaký odkaz či upozornění. Aktuálně se @vodafone_cz zmiňuje o plánované úpravě webu „Náš nový web se vám přizpůsobí. Právě ho ladíme. Mrkněte na náhledy, uvítáme vaše názory. http://www.vodafone.cz/images/vodafone-new-cz.jpg“
YouTube kanál: http://www.youtube.com/vodafoneczech
Také kanál Vodafonu slouží pro prezentaci všech reklam. Tady navíc objevíte vtipná videa od redakce ČILICHILLI, videa Nadace Vodafone a videonávody od Centra péče, které se týkají telefonů i služeb. Ze všech operátorů je tento kanál opravdu hodně nabitý.
Vodafone Blog: http://blog.vodafone.cz/
Virtuální zápisník slouží jako pokračovatel firemního blogu Děláme vlny, nyní se řadí pod ČILICHILLI. Krátké zprávičky vychází zhruba jednou za 14 dní, jejich obsah není moc zajímavý.
Magazín ČILICHLLI: http://www.cilichili.cz/
Redakce firemního papírového časopisu provozuje stejnojmenný portál. Obsah je stejně zábavný a recesistický, navíc tu jsou vtipná videa a další vychytávky. Pobavíte se u krátkých článků řazených do kategorií, v e-shopu si koupíte oblečení.
Elektronické dotazy: https://pece.vodafone.cz/app/utils/create_account
Centrum péče nabízí řadu zodpovězených dotazů, pro položení dalšího se musíte registrovat. Odpověď e-mailem operátor poslá do 24 hodin.