Chytré osvětlení Zumtobel nám v obchodě přihraje akční nabídky do mobilu

Reklama

Provozovatelé maloobchodních prostor mohou využít lokalizační služby, aby sledovali popularitu regálů se zbožím, pohyb lidí po prodejní ploše a také nabízení akčních nabídek zboží zákazníkům, kteří už u regálů stojí.

Společnost Zumtobel přichází s chytrou lokalizací zákazníků na prodejní ploše. V osvětlení interiérů integruje speciální antény, které sledují pohyb osob s mobilními telefony, které mají aktivní bluetooth. Na základě lokalizačních dat umí analyzovat pohyb, vytíženost plochy, oblíbenost určitého druhu zboží či do mobilů zákazníků pošle akční nabídky nebo individuální slevy. Sběr a analytika dat probíhá v cloudu softwaru Thinkinside a majitelé obchodů mají perfektní přehled o dění v prostorách. Analýza se týká také vytíženosti pokladen, sledování zahájení a ukončení nakupování lidí, a dalších parametrů. Zajímavostí je také uchycení lokalizačních prvků také na košíky a vozíky pro podrobnější údaje z nákupního procesu.

V systému se nesledují se osobní data zákazníků, antény sbírají jen anonymní signál pomocí technologie Bluetooth Low Energy. Tato technologie najde využití na jiných místech mimo maloobchod, například monitoring pohybu osob v kancelářských budovách, pohyb osob a zboží v logistických areálech apod.

Služba Zumtobel na videu

Reklama