Marketingový šéf českého T-Mobilu, Martin Jaroš, se přesunul do ciziny. Připomeňme si některé legendární reklamy, po kterými je v Česku podepsán, ať už je vytvořil pro T-Mobile nebo svého dřívějšího chlebodárce Vodafone. Určitě si vybavíte třeba čivavy s parohy.
Martin Jaroš začínal jako novinář, poté se přesunul do PR a marketingu, nejprve v české pobočce Oskara (nyní Vodafone). Tam dostal postupně na starost „vtipnost“ celé komunikace. Snažil se polidštit byrokraticky působící faktury, vymyslet vtipné hlášky na infolince nebo třeba založit firemní časopis ČiliChili.
Z reklamních kampaní, které má Martin Jaroš na svědomí, jsou nezapomenutelné čivavy, parohy a Petr Čtvrtníček. Kromě série televizních a tiskových reklam přibyly parohy instalované na bilboardy konkurence, za což se musel Vodafone o pár let později omluvit.
Následoval přesun do různých zahraničních poboček Vodafonu, Martin Jaroš se chvíli snažil být stejně vtipný v Maďarsku, chvíli v Turecku, a docela se mu to dařilo. Po čase se mu ale zastesklo po rodné české kotlině a nechal se najmout někdejší konkurencí, T-Mobilem. V jeho barvách pak přivezl do Česka legendárního hrdinu Chucku Norrise, náležitě ostrý motorkářský gang Vojty Kotka a chorvatského trenéra Zadara.