Lidé si na operátory častěji stěžovali

Reklama

Za 4. čtvrtletí 2020 evidoval ČTÚ celkem 544 stížností zákazníků elektronických služeb, což je v porovnání s předchozím obdobím mírný nárůst.

Z uvedeného počtu 406 stížností řešil Úřad postupem podle zákona o elektronických komunikacích, 39 nebyl Úřad příslušný vyřídit a postoupil je příslušnému orgánu a 99 stížností bylo nedůvodných a při jejich šetření nebylo zjištěno porušení zákona.

Nejčastějšími tématy stížností jsou ta, která se týkají provádění jednostranných změn smlouvy (změna tarifu, parametrů služeb, navýšení ceny atd.), časté byly i stížnosti na ukončování smluv, dobu platnosti
kreditu u předplacených karet a propadnutí nespotřebovaného kreditu, nebyl-li využit do konce doby jeho platnosti.

Ve 4. čtvrtletí 2020 ČTÚ zaznamenal celkem o 33 stížností více než v předchozím období. Meziročně oproti IV. čtvrtletí 2019 pak Úřad eviduje celkem o celých 102 stížností více.

Reklama