Virtuální operátor Mobil od ČEZ se pochlubil svými výsledky. Za prvního půl roku na českém trhu se mu podařilo získat 56 tisíc zákazníků. Do konce roku 2014 by pak chtěl překročit magickou hranici jednoho sta tisíce zákazníků. Podaří se mu to?
Další virtuál se pochlubil se svými výsledky. Mobilu od ČEZ se podařilo za šest měsíců získat 56 tisíc zákazníků. Nepatří tak ani zdaleka k největším virtuálům, což je trochu překvapivé. Čekali jsme, že využije svůj obří zákaznický kmen a přesvědčí k přechodu větší část odběratelů elektřiny. Zatím se to úplně nepodařilo, ale Mobil od ČEZ nepropadá beznaději. Do konce roku chce obsluhovat sto tisíc zákazníků.
U příležitosti svých půlročních narozenin zveřejnil několik zajímavých informací:
- Nejvyužívanější službou zůstává základní tarif Platím, jak volám, který je zdarma. Zákazníci si ho po určité době rozšiřují o další balíčky volání či dat.
- Typický zákazník utratí měsíčně za služby Mobilu od ČEZ 200 – 300 korun.
- Nadpoloviční většina zákazníků přichází s vlastním telefonním číslem (kolem 55 %). Více než třetina zákazníků pořizuje alespoň dvě SIM karty.
- Nejvíce zákazníků pochází z regionů na distribučním území Skupiny ČEZ. Významný počet zákazníků má Mobil od ČEZ také v Praze.
- Zákazníci do sítě ČEZ přicházejí nejčastěji od velkých tradičních operátorů.
- Zákazníci pro sjednání služeb Mobilu od ČEZ nejčastěji využívají call centrum a Zákaznická centra Skupiny ČEZ.