Nahlédněte pod pokličku: jak O2 komunikuje na sociálních sítích

Reklama

O2 poskytuje uživatelskou podporu na Facebook už pět let. Při této příležitosti poodhalilo roušku tajemství a zveřejnilo některé zajímavé statistiky z práce facebookových O2 Guru.

O internetovou komunikaci se zákazníku se stará sedmičlenný tým tzv. O2 Guru. Když tým Online O2 Guru v roce 2011 začínal, vyřešil 736 dotazů za rok. Zákazníci ale tuto formu komunikace využívají stále častěji a dnes už počet dotazů a zmínek o O2 dosahuje počtu 247 tisíc ročně.

Sedmičlenný on-line guru tým je k dispozici ve všechní dny od 8 do 22 hodin, o víkendech a svátcích pak od 12 do 20.30. Nestará se jen o sociální sítě O2, ale sleduje také, co se o O2 píše na webu nebo v diskuzích pod články. Pokud uznají za vhodné, zasáhnou do diskuze a uvedenou věc na pravou míru.

Kromě odpovědí na dotazy vyřizují i další přání zákazníků, pro které je často pohodlnější a rychlejší zeptat se na facebooku, než volat na call centrum nebo zajít na prodejnu. Dotazy na sociálních sítích přitom už dávno nepokládají pouze mladí lidé. Stále častěji se na tým online guru obracejí i senioři, kteří potřebují pomoct s nastavením zařízení nebo vysvětlením vyúčtování.

Statistiku pěti let provozu O2 Guru týmu zpracovalo O2 do přehledného videa

nebo povedené infografiky:

O2_Guru_infografika

Reklama