Pokud si jako nový zákazník pořídíte některý z internetů od O2 a nebudete během prvních 60 dní spokojen, můžete požádat o vrácení peněz. Operátor od vás případně i vykoupí hardware, který jste si museli pořídit.
Nabídka platí bez ohledu na to, zda se jedná o optiku, DSL, 5G nebo LTE připojení. Nový zákazník má 60 dní na to, aby vyzkoušel, jestli mu vyhovuje rychlost nebo další parametry internetového připojení. Pokud ne, může beztrestně vycouvat.
Operátor mu vrátí veškeré zaplacené poplatky spojené s provozem připojení, ale také s jeho zřízením. V případě, že zákazník zakoupil kvůli novému internetu například modem, operátor jej od něj vykoupí zpět.
O2 se snaží ukázat, že nabízí moderní, vysokokapacitní a stabilní připojení, na rozdíl od řady menších providerů. Zákazníkům všech providerů doporučuje, aby si jednou za čas ověřili, zda na své adrese využívají správnou kapacitu připojení, protože přibližně polovina přípojek dnes díky modernizaci technologií umožňuje dosáhnout na mnohem vyšší rychlosti.