O2 zveřejnilo své finanční výsledky za rok 2017. Počet zákazníků ani v tomto roce nepřekonal magickou hranici pět milionů, jinak se ale operátorovi dařilo.
Na konci roku 2017 mělo O2 přesně 4,938 milionu mobilních zákazníků, to je zhruba stejně jako o rok dříve, kdy byl počet o zanedbatelné dva tisíce lidí vyšší. Mírně se vylepšila struktura zákazníků, to znamená, že více jich přešlo na programy s měsíčním paušálem a méně jich zůstalo s předplacenou kartou (aktuální poměr je 3 429 : 1 510 tisícům). Řada zákazníků využívá skupinový tarif Spolu, kdy malé skupiny volají neomezeně a sdílí společné datové FUP.
Již 63 % telefonů v síti O2 spadá do kategorie chytrých zařízení, 46 % podporuje technologii 4G LTE. To se projevilo na růstu průměrné útraty, která vzrostla meziročně o 4 Kč na 293 Kč. Celkově O2 z mobilních služeb v Česku utržilo 19,993 miliardy korun (loni 19,339 miliardy korun), a to i přes regulaci roamingu.
Pro srovnání – výnosy z pevných linek klesly z 11,563 miliardy na 10,785 miliardy, naopak slovenské výnosy vzrostly z 6,787 miliardy na 7,128 miliardy korun. Celkově tak O2 vydělalo neznatelně více – 37,709 miliardy namísto předloňských 37,522 miliardy korun.
Po odečtení nákladů zůstalo na účtech O2 (ukazatel EBITDA) 10,513 miliardy korun, což je přibližně stejně jako před rokem. Čistý zisk pak mírně vzrostl z 5,259 miliardy na 5,587 miliardy korun.