O2 mění reklamy: od produktů k zákazníkům

Reklama

Operátor O2 mění svou brandovou komunikaci. Tato změna přináší odklon od čistě produktových sdělení. Zaměřuje se více na zákazníka a ukazuje, jak technologie a inovace od O2 pomáhají lidem zlepšit každodenní život.

O2 v nové kampani vyzdvihuje reálné přínosy své nejlépe hodnocené 5G sítě. Cílovou skupinou nové kampaně společnosti O2 jsou její stávající zákazníci. „Chceme se více přiblížit našemu zákazníkovi. Proto jsme se v kampani záměrně vyhnuli technologickým extrémům typu samořiditelná auta nebo operace mozku na dálku. Každý si někdy může chtít pustit živý přenos v nejvyšší kvalitě bez sekání, jít si zaběhat s aplikací, která sdílí data v reálném čase s ostatními, nebo stahovat aplikace a ve vteřině třeba zabavit děti. To je ten reálný zážitek, který s 5G může mít běžný člověk,“ popisuje David Daneš, ředitel marketingové komunikace O2.

Operátor v kampani hovoří i o důležitosti zabezpečení mobilních zařízení a internetového připojení. Upozorňuje tak na online hrozby, jejichž počet a intenzita v poslední době narůstá téměř raketově.

V televizní kampani se objeví také dlouholetý ambasador projektu pro mladé O2 YOU Ben Cristovao s kapelou. V rámci komunikace na sociálních sítích se objeví video formáty s tvůrci Naomi Adachi a Janem Hrdličkou.

Reklama