O2 rozjíždí v červenci novou reklamní kampaň zaměřenou na podporu O2 TV. Všichni dobře vědí, že O2 TV má unikátní sportovní přenosy, nebo že umožňuje zpětné shl=dnutí.
V televizních spotech i dalších reklamních formátech chce O2 ukázat možnost třídění televizního obsahu podle žánrů i podle hodnocení IMDB. Diváci si mohou jednoduše zvolit ten nejlepší pořad z každé žánrové kategorie, a to za období uplynulých sedmi dní, kdy se lze vracet v čase. Pro nové i stávající zákazníky operátor připravil možnost vyzkoušet si vyšší tarif O2 TV na dva měsíce za cenu nižšího.
Některý z tarifů služby O2 TV, která funguje na pevné lince od O2 i na internetovém připojení od jakéhokoliv poskytovatele, využívalo na konci března 2020 celkem 459 tisíc zákazníků. O2 TV se tak řadí mezi nejsledovanější digitální televize v Česku, což dokládá i výzkum společnosti Median za rok 2019.