O2 ve středu nefungovala část sítě (která už ovšem patří firmě CETIN, kdo se v tom má vyznat). Za to se omlouvá a posílá 1,2 milionu na Linku bezpečí a Linku seniorů.
Pracovníci O2 zaznamenali výpadek mobilní sítě, který byl způsoben přerušením optického kabelu při revizních pracích. Výpadek se netýkal celé sítě, ale vybraných částí jižních, západních, středních Čech a části Prahy. Závadu se podařilo během zhruba dvou hodin odstranit a služba je nyní již plně funkční. Prioritně se pracovníci operátora soustředili na zprovoznění služby 112, následně zprovoznili všechny ostatní služby.
„Velmi mě to mrzí, našim zákazníkům se omlouvám,“ říká Tomáš Budník, generální ředitel O2 Czech Republic a dodal: „Uděláme současně vše pro to, aby se podobná situace, která je výjimečná, neopakovala.“
Operátor se pak rozhodl v rámci pokání podpořit prostřednictvím Nadace O2 dvě pomáhající linky. 600 tisíc korun dostane Linka bezpečí a stejnou částku Linka seniorů. Obě linky si dar pochvalují, pro Linku bezpečí to představuje pokrytí všech nákladů spojených s provozováním linky na celý měsíc, Linka seniorů díky této částce dokáže pomoct až šesti tisíci seniorům.