O2 pojistí proti poškození i mobil koupený jinde

Reklama

O2 nabízí pojištění mobilů už delší dobu a mezi zákazníky je o ně zájem. Nově proto nabídku rozšiřuje i na případy, kdy si zákazník O2 pořídí zákazník například z internetového e-shopu.

Telefon ale musí donést fyzicky na prodejnu O2, kde technici vyhodnotí stav zařízení. Další podmínkou je, že se musí jednat oficiální EU dovoz. Telefon také nesmí být starší než 180 dní a O2 ho musí mít ve své nabídce. Podle těchto parametrů stanoví technik cenu přístroje a z toho vyplývající cenu pojištění.

To se platí měsíčně s tím, že první měsíc je zdarma, další se objeví na faktuře. Pojištění lze kdykoliv zrušit, ale pokud už dojde ke škodní události, garantuje O2 použití originálních náhradních dílů. Pokud zařízení nelze opravit, zákazník získá nové.

Ze statistik vyplývá, že 20 % nehod s telefonem se stane doma, 10 % v práci a více než 50 % nehod se stane venku. 85 % škod je spojeno s prasklým displejem. Typy nehod také závisí na ročním období – v létě jsou časté pády z kola nebo utopení v bazénu, v zimě zase uklouznutí na ledě.

Reklama