O2 pomohlo rozšířit linku pro seniory

Reklama

Nadace O2 dlouhodobě podporuje neziskovou organizaci Elpida, která mimo jiné provozuje Linku seniorů, konkrétně zdarma poskytuje technologie na její provoz. Teď ale pomohlo i s výběrem peněz od sponzorů.

Pracovníci na lince seniorům zdarma poskytují profesionální pomoc a podporu v jakékoliv krizové situaci, nebo jim ve spolupráci se skauty zajišťují nákup či vyzvednutí léků. Kapacita linky je ale omezená a mnoho volajících se nedovolá. Proto se několik firem v čele s O2 Media, Motionlab a Motionhouse rozhodlo vytvořit unikátní personalizovanou video kampaň s cílem vybrat více finančních prostředků pro rozšíření Linky seniorů o další pracovníky.

O2 Media v rámci kampaně oslovilo celkem 60 000 zákazníků O2 s platným marketingovým souhlasem. Ve videu se objevuje hned několik personalizovaných prvků, a to jak v textu, tak v hlasovém oslovení. Podle cílového diváka se mění pohlaví hlavní postavy, bydliště nebo třeba zájmy.

„Díky kampani se nám dopařilo vybrat prostředky, díky kterým odbavíme denně o desítky hovorů se seniory více,“ shrnuje Jiří Hrabě, ředitel centra Elpida.

 

Reklama