O2 rozjelo kampaň na svou O2 TV multidimenzi

Reklama

O2 nabízí ve své O2 TV řadu zajímavých funkcí, např. možnost přepínání mezi několika kamerami nebo posouvání přehrávaného obsahu v čase zpět. Nyní se snaží vysvětlit zákazníkům, jak jsou tyto pokročilé funkce užitečné.

Unikátní funkce multidimenze umožňuje přepínat v rámci jednoho zápasu mezi záběry několika kamer. Klidně si tak můžete prohlížet sportovní zápasy na O2 Sport podle svých představ. Stejně tak můžete přecházet mezi několika paralelně hranými zápasy, nebo se vracet o určitý časový úsek a dívat se na zajímavé akce znovu.

O2_prodejna_Floraplakat_O2TV_2

Aby tyto funkce více zpropagovalo mezi obecným lidem, přišlo O2 s novou reklamní kampaní, která bude probíhat v tisku, na internetu i v televizi. Televizní klip připravil interní kreativní tým O2, produkci zajistila společnost Armada Films. Režie se zhostil Tomáš Řehořek, který s O2 spolupracoval již v minulosti.

Celá kampaň je postavena jako jedna velkolepá módní show. Divákům prezentuje tu nejatraktivnější televizi, která zamotá hlavu úplně každému. Hudební emoce dotváří Robbie Williams se svým pro O2 TV příhodným hitem „Let me entertain you“.

Reklama