O2 v září spustilo nový komunikační kanál pro své zákazníky, který využívá oblíbenou službu WhatsApp. Jen během září tuto možnost využilo téměř 1 200 zákazníků.
Na WhatsApp můžete přejít přímo z infolinky, pokud vás už nebaví dlouhé čekání ve frontě na živého operátora. Jak komunikace v aplikaci WhatsApp probíhá, si můžete sami vyzkoušet na WhatsApp lince 720 720 155 nebo pomocí tohoto odkazu.
Výhodu to má i pro zaměstnance infolinky, kteří zvládají obsluhovat až tři chaty najednou. Člověk totiž píše podstatně pomaleji než mluví. Navíc se řada otázek opakuje pořád dokola. Zákazník i operátor O2 má možnost sdílet dokumenty a odkazy přímo v chatu. Oběma stranám zůstává dostupná historie chatu. Díky tomu se sníží opakování dotazů ze strany O2 a urychlí se vyřízení zákaznických požadavku.