Pokud chcete pracovat pro mobilního operátora a nemáte zatím moc praxi, můžete začít třeba v call centru. Odtud se pak třeba vypracujete na vysněnou pozici uznávaného mobilního odborníka.
Jak jsme vás před časem informovali, O2 rozšiřuje svá vybraná call centra o nové zaměstnance. Minule jsme doporučovali práci v Ústí nad Labem, tentokrát je to pro změnu Ostrava. V průběhu několika měsíců tam operátor vytvoří 150 nových pracovních míst, čímž zvýší počet zaměstnanců na 1 092.
Tip: přehled všech pracovních nabídek v O2 najdete na stránkách www.chcidoo2.cz.
Call centrum v Ostravě je největším centrem péče o zákazníky, které Telefónica v České republice provozuje. Operátoři se odtud věnují soukromým i firemním zákazníkům, telefonnímu prodeji a vymáhání pohledávek. Call centrum v Ostravě v letošním roce odbaví až 5,5 miliónů hovorů a požadavků. Jeden konzultant vyřídí za měsíc průměrně 800 až 1000 hovorů. Jeden hovor pak trvá průměrně 4 minuty a další 4 minuty jeho zpracování.