O2 zveřejnilo finanční výsledky za rok 2015. Na první pohled to ale vypadá, jako by nezkušený stážista omylem odeslal výsledky za rok 2014. O2 se podařilo uhájit pevnost a udržet všechny ukazatele víceméně stabilní.
Na konci roku 2015 používalo mobilní služby O2 přibližně 4,896 milionu zákazníků (o rok dříve to bylo 5,069 milionu, došlo tedy k malému poklesu o 3,4 %). Z toho 1,659 milionu zákazníků používalo předplacenou kartu a 3,237 milionu zákazníků platilo nějakou formu měsíčního paušálu. Každý z nich utratil v průměru 287 Kč měsíčně, což je o pár haléřů více než za rok 2014.
Celkově utržilo O2 37,385 miliardy korun, o 0,1 % méně než před rokem. Podařilo se mu snížit náklady o 1,5 miliardy, takže mu na účtech zbylo (EBITDA – zisk před investicemi, daněmi a odpisy) 10,142 miliardy. Pro srovnání – v roce 2014 byla EBITDA 8,133 miliardy, i při zachování stejných výnosů tak operátor vydělal více.
EBITDA marže, tedy to, co O2 zůstalo na účtu z každé koruny utracené zákazníkem, meziročně vzrostla z 21,7 % na 27,1 %. Podíl chytrých telefonů aktivně působících v síti se zvýšil z 39,8 % na 48,5 %. Čistý zisk se vyhoupl na 5,077 miliardy korun, vzrostl tak meziročně o 44,5 %.
Konsolidovaná data obsahují výsledky dceřiných společností včetně O2 Slovakia. Výsledky za celé období jsou naopak očištěny o hospodaření společnosti Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN).