Dostane vaše dítě zítra od Ježíška nový mobil? Dávejte si pozor, co na něm dělá. Každé druhé dítě si podle výzkumu O2 píše s cizími lidmi, jen polovina rodičů má nad používáním mobilu kontrolu.
Společnost O2 spouští vánoční kampaň, která upozorňuje rodiče na možná rizika internetového světa. Se zvládáním nástrah online světa pomáhá rodičům i nový informační web Bezpečně v síti.cz. Podle prosincového průzkumu, který pro společnost O2 zpracovala agentura Ipsos, má totiž 54 procent rodičů jen přibližný přehled o tom, jak jejich děti tráví čas na internetu. Na stránkách nového webu si mohou zájemci přečíst články o aktuálních tématech z oblasti technologií, bezpečí na síti, dezinformací i online bezpečnosti.
Kampaň, která vychází z klasických vánočních koled, bude k vidění v televizi, na YouTube i na sociálních sítích. Doplní ji také radiové spoty, on-line formáty na zpravodajských portálech a digitální CLV nosiče. Půlminutové spoty odvysílají v období vánočních svátků televizní stanice ze skupiny FTV Prima a sportovní stanice O2 TV Sport. Na YouTube možná překvapí posluchače oblíbených vánočních playlistů. V rámci kampaně rozešle operátor také SMS zprávu cílenou na rodiče s dětmi. Obdrží ji pouze ti zákazníci, kteří mají povolené zasílání obchodních sdělení.