O2 vylepšilo svou mobilní aplikaci

Reklama

Operátor O2 vylepšil mobilní samoobsluhu Moje O2. Kromě jiného nabídne i možnost platit kartou a přímo v aplikaci si nastavit služby, dokoupit data nebo provést blokaci a výměnu ztracené SIM karty.

Vylepšené Moje O2 má moderní design a samo reaguje na nastavení telefonu, přepíná na tmavý či světlý režim​ a k dispozici je v české i anglické jazykové mutaci. Každý uživatel si také může přímo v aplikaci kompletně nastavit své služby, snáze je dokupovat či aktivovat a v případě poruchy je možné závadu přes aplikaci nahlásit.

Aplikace navíc umožní označení oblíbených produktů i vlastní pojmenování služeb, např. podle členů domácnosti, kteří je využívají. Nově je lze také v Moje O2 blokovat nebo objednat výměnu ztracené SIM.

Samozřejmostí je také přehledné vyúčtování i zobrazení veškerých plateb. Zákazníci ocení možnost platby kartou přes platební bránu a O2 Výhody s cílenými akcemi, dárky nebo pravidelnými soutěžemi o ceny. V sekci Kontakty pak naleznou na jednom místě kontakty na O2​, on-line chat i rozcestník s jednoduchým přechodem do dalších O2 aplikací.

Reklama