„Pojď mi hop“ slaví úspěchy

Reklama

T-Mobile se pochlubil s výsledky své vánoční kampaně s Vojtou Kotkem, Lukášem Pavláskem a jejich trenérem Zadarem. A že se má s čím chlubit! Díky dnes již okřídlenému sloganu „Pojď mi hop“ se operátorovi dařilo snad ve všech možných oblastech.

V průběhu Vánoc se T-Mobilu podařilo zdvojnásobit počet uživatelů tarifů S námi. Analytici operátora to kladou za vinu úspěšnosti vánoční kampaně. Počet zhlédnutí vánočních spotů na YouTube je rekordní – 10,5 milionu lidí. Největší úspěch sklízelo video „Pojď mi hop“ s 1,8 milionem zhlédnutí. V těsném závěsu za ním pak na pomyslném žebříčku stojí „Zadarovy lyže“ a „Kurýr“, které vidělo shodně po 1,7 milionu lidí.

Kromě zdvojnásobení počtu uživatelů tarifů S námi na současných „více než 200 tisíc“ došlo také ke zvýšení využívání odměny za dobití u předplacených karet. Více než 600 tisíc zákazníků díky pravidelnému dobíjení volá za 2,50 Kč/min a operátor se navíc rozhodl, že tuto výhodu prodlouží.

Další úspěch zaznamenal T-Mobile s tarify Internet na cesty, které byly v rámci vánoční nabídky zlevněny o 25 %. Prodej v listopadu a prosinci vzrostl o 102 % ve srovnání s měsíci předešlými. Pro velký zájem zůstane toto připojení k internetu v akci až do konce ledna 2013.

Nejen službami živ je operátor, kromě toho také před Vánoci prodává obrovské množství telefonů. Podle tiskové zprávy vzrostly počty prodaných kusů o 105 % oproti předcházejícím obdobím. U mobilů, které propagoval Zadar v reklamně, dokonce až o 600 %. I v tomto případě se operátor rozhodl k drobnému ústupku. Mobil, který se těšil největšímu zájmu kupujících, konkrétně Samsung Galaxy S II, ponechá za zvýhodněnou cenu až do konce ledna.

Reklama