Někdy jsou výsledky výzkumů zajímavé, tak třeba Ericsson se pochlubil tím, že až 62 % spotřebitelů se u sledování televize probírá sociálními sítěmi. Činnosti se více věnují ženy a 25 % diváků se na sítích baví právě o sledovaném programu.
Ericsson sleduje chování spotřebitelů každoročně a tak ví, že množství spotřebitelů sledujících u TV sítě vzrostl o 18 %. Více se tomuto věnují ženy (66 %) a muži 58 %.
- 62 % respondentů při sledování televize používá sociální média – za jeden rok tak jejich počet vzrostl o 18 %.
- 67 % respondentů sleduje televizi na tabletech, chytrých telefonech nebo noteboocích.
Pro úplnost dodávám, že Údaje pro průzkum byly shromážděny v Brazílii, Chile, Číně, Německu, Itálii, Mexiku, Jižní Koreji, Španělsku, Švédsku, Taiwanu, Velké Británii a USA. Celkem bylo provedeno 14 kvalitativních a 12 000 kvantitativních online rozhovorů, které zastupují více než 460 milionů spotřebitelů.
Zdroj: výzkum Ericsson