Prý se u TV poflakujeme na sociálních sítích, jak jste na tom vy?

Reklama

Někdy jsou výsledky výzkumů zajímavé, tak třeba Ericsson se pochlubil tím, že až 62 % spotřebitelů se u sledování televize probírá sociálními sítěmi. Činnosti se více věnují ženy a 25 % diváků se na sítích baví právě o sledovaném programu.

Ericsson sleduje chování spotřebitelů každoročně a tak ví, že množství spotřebitelů sledujících u TV sítě vzrostl o 18 %. Více se tomuto věnují ženy (66 %) a muži 58 %.

  • 62 % respondentů při sledování televize používá sociální média – za jeden rok tak jejich počet vzrostl o 18 %.
  • 67 % respondentů sleduje televizi na tabletech, chytrých telefonech nebo noteboocích.

Pro úplnost dodávám, že Údaje pro průzkum byly shromážděny v Brazílii, Chile, Číně, Německu, Itálii, Mexiku, Jižní Koreji, Španělsku, Švédsku, Taiwanu, Velké Británii a USA. Celkem bylo provedeno 14 kvalitativních a 12 000 kvantitativních online rozhovorů, které zastupují více než 460 milionů spotřebitelů.

Zdroj: výzkum Ericsson

Reklama