I když v době nejrůznějších sociálních sítí by mohl leckdo považovat SMS z přežitek, operátoři tvrdí, že je tomu spíše naopak. O2 například ilustruje možnosti textových zpráv pro marketingové účely.
Podle informací O2 si textovou zprávu zobrazí 97 % zákazníků a více než polovina si ji přečte okamžitě po doučení. To je mezi různými komunikačními kanály unikátní. Navíc řada telefonů zobrazuje obsah SMS i na zamčeném displeji.
O2 provozuje službu SMS brána, kterou můžete využít pro rychlé rozesílání informací svým zákazníkům nebo zaměstnancům. Obsah sdělení vytvoříte rychle a pohodlně a můžete dokonce naplánovat, kdy má být rozesílka spuštěna.
Pokud nemáte vlastní marketingovou databázi, můžete využít kontakty na zákazníky O2. Operátor vám v tomto případě umožní definovat cílovou skupinu na základě pohlaví, věku, lokality nebo zájmů. K dispozici je více než 2 miliony zákazníků, kteří odsouhlasili zasílání marketingových sdělení.