T-Mobile bude propagovat neomezená data

Reklama

T-Mobile představil neomezené datové tarify za dobrou cenu v loňském roce. Od té doby si je aktivovalo 180 tisíc zákazníků, kteří průměrně stáhnou 17,5 GB měsíčně. Operátor chce ale víc.

Domnívá se, že o snadnosti používání neomezených dat ještě mnoho lidí neví, a připravil proto osvětovou kampaň. Od půlky února do konce března bude zdůrazňovat datovou svobodu a ujišťovat zákazníky, že si neomezená data mohou snadno aktivovat i deaktivovat v aplikaci Můj T-Mobile.

Zákazníci se nemusí obávat, že si aktivují neomezený internet navždy. V nových tarifech si totiž mohou změnit datový objem každý měsíc, ať už směrem nahoru či dolů. A díky rodinnému řešení Magenta 1 mohou mít neomezená data již od 506 Kč měsíčně, dohromady s neomezeným voláním a SMS od 806 Kč měsíčně.

Kampaň se objeví v TV, on-line médiích, na sociálních sítích a v prodejnách T-Mobile. Televizní část bude zahrnovat spoty o délce nejprve 40 a poté 30 vteřin. Již podruhé T-Mobile využije formát rádiových spotů u vybraných podcastů. Za kreativou stojí agentura Saatchi&Saatchi. Režie TV spotu se ujala režisérka Jasmina Blaževič, produkci zajistila společnost Bistro. Plánování a nákup médií zajistil MediaCom Prague.

Reklama