Od pátku 21. 8. 20:00 hodin do pondělí 24. 8. 2015 dopoledne proběhne plánovaná aktualizace a úprava systémů T-Mobile.
Tato událost souvisí s druhou vlnou přechodu na nový systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Operátor své klienty s předstihem upozorňuje na nutnou odstávku některých služeb a omlouvá se za případné komplikace. Zákazníci budou mít i během odstávky možnost aktivovat vybrané datové balíčky (včetně roamingového).
Stávající služby T-Mobile včetně volání, SMS a dat budou v uvedeném období fungovat bez omezení. V rámci odstávky však bohužel nebude možné přijímat a realizovat klientské požadavky, jako jsou aktivace nových služeb či změny v jejich nastavení, a to ani přes samoobsluhu Můj T-Mobile.
V omezeném provozu bude fungovat také Zákaznické centrum. Asistenti zde budou moci poskytovat pouze základní informace a zpracovávat základní požadavky typu blokace karty z důvodu ztráty/krádeže. Odstávka se dotkne i klientů značky Kaktus a těch, kteří využívají služeb virtuálních operátorů v síti T-Mobile (GTS, Mobil.cz, RWE mobil a PRE mobil).
Operátor žádá své zákazníky, aby si s předstihem změnili své stávající nastavení služeb, případně aktivovali služby, které chtějí v období 21.–24. srpna používat.
Aktivační stránka nabídne v době odstávky zákazníkům následující možnosti:
- Objednání jednodenního datového balíčku 25 MB (v případě jeho vyčerpání je možné aktivovat opakovaně).
- Pokud má zákazník týdenní nebo měsíční datový balíček, může si aktivovat pomocí turbobuttonu 50 MB.
- Objednání jednodenního roamingového datového balíčku 30 MB (v případě jeho vyčerpání je možné provést opakovaně).
Přechod na nový CRM je zásadní a nutnou technologickou změnou, která pomůže zkvalitnit obsluhu klientů T-Mobile i zavádění nových služeb. První vlna přechodu úspěšně proběhla na podzim loňského roku.