Pro pětici nemocnic sdružených v organizaci Nemocnice Pardubice vyvinul T-Mobile spolu s partnery jednotné kontaktní centrum. Jeho prostřednictvím mohou praktičtí lékaři a hygienické stanice lépe řídit testování proti koronaviru.
Systém kontaktního centra přijímá žádosti o vyšetření od krajské hygienické stanice a praktických a odborných lékařů, kteří mohou pacienta na test poslat. Eviduje počty indikovaných pacientů v rámci jednotlivých odběrových míst a rozprostírá indikované pacienty v čase, aby se co nejvíc zkrátila doba, kterou musí na odběrovém místě strávit. Krizový systém řízení testování tak minimalizuje rizika nakažení v okolí odběrových míst a pomáhá plynulosti odběrů.
„Do spuštění kontaktního centra pro Nemocnici Pardubického kraje jsme se pustili na popud našeho dřívějšího manažera, který v nemocnici v době krize pomáhá. Je úžasné, jak rychle se dokáže česká společnost aktivizovat, a že toho můžeme být součástí,“ říká Juraj Bóna, výkonný ředitel T-Mobile Česká republika.
Kontaktní centrum implementoval T-Mobile ve spolupráci se společností Daktela s.r.o. a pro odborníky je v provozu od 20. března.