Podle aktuálních finančních výsledků navýšil T-Mobile počet svých zákazníků asi o 150 tisíc. Díky tomu narostl objem přenesených dat i většina finančních ukazatelů, počet provolaných minut se ale snížil.
Na konci března 2022 měl T-Mobile 6,338 milionu zákazníků, asi o 2,5 % více než před rokem. K růstu došlo zejména v kapitole tarifních zákazníků a zákazníků internetu věcí (typu M2M). O desítky tisíc se zvýšil počet zákazníků televize a pevného internetu.
Oproti stejnému období loňského roku poklesl v prvním čtvrtletí počet provolených minut o 11 % na 3,178 milionu. Počet SMS se zvýšil o 8,8 % na 1,230 milionu. Výrazný nárůst vykázal objem přenesených dat, a to v mobilní síti o 57,2 % na 78 538 TB a celkově ve všech sítích T-Mobile o 19,3 % na 154 036 TB.
Na poli vysokorychlostního internetu byla zásadním počinem prvního čtvrtletí dohoda společností T-Mobile Czech Republic a Vodafone Czech Republic, které se rozhodly spojit síly a výrazně tak urychlit digitalizaci Česka společnou výstavbou a vzájemném zpřístupnění vysokorychlostní infrastruktury. Projekt v praxi přinese i efektivnější a šetrnější přístup k životnímu prostředí a menší zásahy do života lidí a infrastruktury měst. Bude potřeba méně výkopových i stavebních prací, což zkrátí celkový čas výstavby.
Díky všemu výše uvedenému také vzrostly tržby na 7,274 miliardy korun, to je o 3,8 % oproti prvnímu čtvrtletí roku 2021. Hrubý zisk EBITDA se zvýšil na 3,078 miliardy, tj. o 6,2 %.