T-Mobile zveřejnil finanční výsledky za rok 2014. Potvrdil pozici absolutní jedničky na českém trhu, získal celkem 6 milionů zákazníků a úspěšně zvládl připojení firem T-Systems a GTS.
V roce 2014 T-Mobile ukončil akvizici sesterské firmy T-Systems (ICT integrátor, který nabízí zejména B2B služby pro firmy) a nově přikoupené firmy GTS (pevné linky pro firemní zákazníky, služby ICT integrátora). Stal se tak ještě větším konvergovaným operátorem, který dokáže nabídnout širokou paletu služeb. Jeho vlastní, Deutsche Telekom, navíc vykoupil menšinové podíly, a stal se 100% vlastníkem české pobočky.
K 31. prosinci 2014 využívalo mobilní služby T-Mobile 6 milionů zákazníků. Z toho 3,5 milionu představovali tarifní zákazníci, zbývajících 2,5 milionu byli zákazníci s předplacenou kartou. Počet pevných přípojek dosáhl 131 000.
Zákazníci T-Mobile v průměru provolali 151 minut měsíčně, tedy o 4,1 % více než v minulém roce. Všeobecný růst spotřeby se odráží ve všech oblastech, nejvíce však v objemu přenesených dat. Ten vzrostl ve srovnání s rokem 2013 o 59 % a dosáhl téměř 10 500 terabytů.
Celkové tržby z pevných a mobilních služeb přesáhly 24 miliard Kč, přičemž tržby z mobilních služeb představovaly 18,9 miliardy Kč. Průměrná měsíční útrata mobilních zákazníků (ARPU) klesla meziročně o 8,7 % na 263 Kč. Zákazníci s paušálem utratili průměrně 382 Kč (loni 419 Kč), majitelé předplacené karty pak 98 Kč (loni 117 Kč).