T-Mobile vypíná na noc infolinku

Reklama

T-Mobile se rozhodl výrazně omezit provozní dobu infolinky. Většinu věcí si totiž zákazníci mohou vyřešit sami v rámci webové samoobsluhy nebo mobilní aplikace.

Zatímco až dosud fungovalo zákaznické centrum nepřetržitě 24 hodin denně 7 dní v týdnu, počínaje dubnem se vše změní. Od 3. 4. bude pracovní doba operátorů call centra omezena na dobu 8.00-21.00 v pracovní dny a 8.00-18.00 ve svátky (včetně víkendů). Uvedené časy platí pro koncové zákazníky, firmy se na call centrum mohou obracet jen 8.00-18.00. Blokace SIM karet a podobné urgentní záležitosti je možno i nadále řešit nepřetržitě.

T-Mobile se rozhodl omezit provozní dobu z toho důvodu, že zákazníci mají spoustu jiných možností, jak provést potřebné změny. Webovou samoobsluhu využívá každý měsíc 700 tisíc lidí, dalších 300 tisíc pak využívá mobilní aplikaci Můj T-Mobile. Oba tyto kanály fungují nepřetržitě.

Měnit nastavení služeb je možné i pomocí hlasového automatu a SMS, také tyto změny se projeví okamžitě po zadání požadavku. Otázky a komentáře je možno vyřizovat na sociálních sítích nebo v diskuzím fóru na webu, zaměstnanci operátora je většinou vyřídí do deseti minut, ovšem jen v časech 7.00-22.00 v pracovních a 10.00-20.00 v nepracovních dnech.

Reklama