Zákazníci operátora T-Mobile mohou nyní využívat bankovní identitu, a prokazovat tak svou totožnost vůči operátorovi bez fyzické návštěvy pobočky.
Pokud vás ještě bankovní identita minule, vězte, že je to – zjednodušeně řečeno – možnost, jak může človek prokázat svou totožnost vůči státním institucím pomocí svého přihlášení do internetového bankovnictví.
Stát uznal, že přihlášení do bankovnictví mají banky tak dobře zabezpečené, že zneužití je když ne vyloučeno, tak aspoň výrazně ztíženo. Současně nás banky mají důkladně proklepnuté, dobře vědí, s kým mají tu čest.
Bankovní identitu můžete používat pro přihlášení do datové schránky, katastru nemovitostí, portálu občana, online finančního úřadu a dalších veřejných služeb. A nově tedy i ke službám T-Mobilu.
Kompletně online je možné sjednat mobilní hlasové i datové tarify, tzn. aktivovat nové telefonní číslo včetně zakoupení telefonu na splátky či přenést číslo od konkurence. Při využití elektronické SIM karty, tzv. eSIM se například zkrátí aktivace nové služby z dnešních několika dnů na několik minut. Kromě vyššího zákaznického komfortu a časové úspory ulehčí tato změna i městské logistice, kdy ubude stovky cest kurýrů měsíčně, a sníží se též administrativní zátěž prodejen. Možnosti využití služby Bank iD chce T-Mobile postupně rozšiřovat. V nejbližší době by tak měl přibýt například i online přechod z anonymní předplacené služby na paušální.