T-Mobile se pochlubil finančními výsledky za první čtvrtletí roku 2014. Meziročně mu přibylo poměrně dost zákazníků, atakuje šestimilionovou hranici. Oproti tomu jejich průměrná útrata poklesla, i když množství zkonzumovaných služeb vzrostlo.
Na konci prvního čtvrtletí roku 2013 měl T-Mobile 5,57 milionu mobilních zákazníků. Rok se s rokem sešel a zákazníků je najednou 5,912 milionu, o 6,1 % více. Více než polovina z nich (57 %) používá tarifní služby s měsíčním paušálem, zbytek jsou uživatelé předplacených karet.
Každý z těchto zákazníků provolal v průměru za první čtvrtletí 147 minut, což je o 9,7 % více než před rokem. Vzrostlo i množství odeslaných textových zprav, rekordmanem jsou ale bezpochyby datové přenosy, které se zvýšily o 78,6 % na 2 334 TB. I přes tento nárůst se snížila průměrná měsíční útrata na 256 Kč (oproti loňským 301 Kč jde o pokles o 15 %), přičemž tarifní zákazníci utratili 376 Kč místo 443 Kč (pokles o 15,1 %), majitelé předplacenek pak 96 Kč namísto 119 Kč (pokles o 19,3 %).
Celkově pak T-Mobile za první čtvrtletí vydělal na mobilních službách 4,7 miliardy korun, před rokem to bylo 5,05 miliardy korun. Tento prudký pokles o 6,8 % naštěstí zachraňuje spojení s B2B divizí T-Systems, díky kterému celkové tržby (tedy nejen mobilní) vzrostly z 5,786 miliardy korun loňských na 5,931 miliardy korun letošních.