Virtuální operátor Tesco Mobile si nechal od agentury Ipsos zpracovat výzkum, z něhož vyplývá, že jeho zákazníci patří k nejspokojenějším a nejvěrnějším ze všech zákazníků virtuálních mobilních operátorů.
Podle výzkumu společnosti Ipsos je Tesco Mobile nejoblíbenější mezi virtuálními operátory. Pojďme se podívat na jednotlivé ukazatele podrobněji.
Index zákaznické spokojenosti (CSI) dosáhl 87,3 bodu, což je o čtyři body více než v případě nejlepšího výsledku mezi ostatními virtuálními operátory. Vysokého hodnocení dosáhlo Tesco Mobile také v případě loajality zákazníků. Index CLI činil 93,4 bodu a překročil tak jako u jediného z virtuálních operátorů devadesátibodovou hranici.
Výzkum také zkoumal míru loajality zákazníků, tzv. NPS (Net Promoter Score). Ta nabývá hodnot mezi -100 a 100 včetně, přičemž čím vyšší hodnota, tím vyšší loajalita zákazníků. Tesco Mobile zde s hodnotou 74,2 předstihl své přímé konkurenty o několik desítek bodů.