Vodafone dostal pokutu za pomalou výpověď smlouvy

Reklama

Vodafone dostal od ČTÚ pokutu ve výši 25 tisíc za to, že zákazníkovi účtoval poplatky za služby i poté, co ji zákazník řádně vypověděl.

Zákazník doručil písemnou výpověď do prodejny operátora, čímž splnil veškeré podmínky. Po uplynutí třicetidenní výpovědní lhůty tak smlouva z právního pohledu skončila. Vodafone ale ještě další měsíc účtoval zákazníkovi poplatky za služby.

Český telekomunikační úřad to považuje za agresivní obchodní praktiku, a jelikož se jí Vodafone dopustil opakovaně, udělil mu pokutu. Vodafone se brání tím, že došlo k pochybení zaměstnance na prodejně, který smlouvu doručil do centrály operátora až s měsíčním zpožděním. ČTÚ ale poukázal na to, že se nejedná o první pochybení tohoto druhu.

Zjevně tak došel k názoru, že by měl Vodafone práci svých zaměstnanců poněkud vylepšit.

Reklama