Vodafone hlásí: dvojnásobek online uživatelů, o třetinu méně návštěv v prodejně

Reklama

Mezi roky 2017 a 2020 se zdvojnásobil počet lidí využívajících online samoobsluhy. Návštěvnost prodejen klesla o třetinu.

Vodafone má, podobně jako další operátoři, internetovou a mobilní samoobsluhu ve formě webových stránek, respektive mobilní aplikace. Počet uživatelů těchto služeb se mezi roky 2017 a 2020 podle statistik operátora více než zdvojnásobil. Naopak návštěvnost kamenných prodejen klesla asi o třetinu, přičemž v tomto směru jsou ještě značné rezervy. Naprostá většina věcí, kvůli kterým lidé do prodejen chodí, by totiž šla bez problémů zařídit na dálku.

S ohledem na zmíněné trendy se Vodafone rozhodl několik vybraných poboček postupně uzavřít. Na začátku letošního roku v Česku spolu s partnery provozoval 117 prodejen, na konci března to bude 104 poboček, redukce se tak dotkne i partnerské sítě.

Reklama