Vodafone hlásí výpadky na Plzeňsku

Reklama

Po úterních problémech v celé síti mají tentokrát smůlu zákazníci Vodafonu pohybující se na Plzeňsku. Chyba je ovšem na straně dodavatele. Vodafone situaci řeší a postupně obnovuje své služby.

Zatímco ráno nás Miroslav Čepický, ředitel firemní komunikace Vodafone, informoval o prvních problémech slovy:

„Omlouváme se našim zákazníkům za komplikace se signálem na Plzeňsku. Došlo k poškození přístupové trasy našeho dodavatele, pracujeme spolu s ním na co nejrychlejší opravě. Budeme vás informovat o dalším vývoji.“

po poledni už zněla jeho ujištění podstatně nadějněji:

„Omlouváme se našim zákazníkům za komplikace se signálem na Plzeňsku, které vznikly chybou na infrastruktuře našeho dodavatele. Signál jsme přesměrovali a v tuto chvíli by měla mít většina zákazníků služby funkční, ostatním by měly naběhnout brzy. Postupně také navyšujeme kapacitu. O vývoji situace budeme dále informovat.“

K výpadku se vyjádřil i zmiňovaný dodavatel. Lucie Řeřichová z GTS k tomu řekla:

„Dnes v ranních hodinách byla u obce Chrást u Plzně přerušena optická trasa Praha – Plzeň. Výpadkem byly postiženy služby společností GTS a Vodafone. Pro Vodafone byla od 12 hodin zprovozněna záložní trasa Praha – Hradec – Liberec – Karlovy Vary – Plzeň a služby tak byly částečně obnoveny. Okolo 13 hodiny dojde k plnému zprovoznění všech služeb.“

A do třetice vyjádření Vodafonu, který už evidentně celý problém vyřešil a nyní se k tomu hodlá postavit čelem:

„Omlouváme se našim zákazníkům za komplikace se signálem na Plzeňsku, které vznikly chybou na infrastruktuře našeho dodavatele, společnosti GTS Czech. Po poledni byly služby funkční již pro všechny zákazníky. Přestože chyba nevznikla na naší straně, budeme v následujících dnech kontaktovat zákazníky, jež komplikace nejvíce postihly, abychom s nimi tuto situaci vstřícně dořešili.“

Reklama