Vodafone inovoval svou samoobslužnou aplikaci

Reklama

Vodafone inovoval aplikaci Můj Vodafone, která umožňuje pohodlný přístup do Samoobsluhy. Nově v ní najdete množství vyčerpaných volných minut a zpráv, v nejbližších dnech se pak vylepšení dočká i mobilní verze internetové samoobsluhy (tzv. Mobilní samoobsluha).

V aplikaci Můj Vodafone, o které jsme vás informovali již dříve v tomto článku, přibyl na základě požadavků zákazníků přehled o aktuálním čerpání hlasových a SMS balíčků. Každý tak hned vidí, kolik minut a SMS již v daném měsíci ze svého tarifu nebo balíčku vyčerpal a kolik volných jednotek jim ještě zbývá.

Kromě aktuálního přehledu čerpání hlasových a SMS balíčků vidíte v aplikaci Můj Vodafone klasický Chytrý přehled, zjistíte informace o čerpání dat v rámci datového balíčku, můžete si prohlédnout poslední vyúčtování nebo zjistit informaci o výši kreditu, případně si rovnou dokoupit dodatečný balíček FUP.

Pokud se vám nechce instalovat zvláštní aplikaci (nebo máte mobil s Windows Phone, protože pro tento systém zatím aplikace není k dispozici), můžete využít Mobilní samoobsluhu na adrese ms.vodafone.cz. Podobně jako klasické webové stránky doznala i mobilní verze jistých úprav a v současné době je její vzhled téměř shodný s aplikací Můj Vodafone. Oproti ní ale nabízí komplexnější služby, např. kompletní správu datových služeb či nastavení SMS balíčků.

Reklama